Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

W7, DVDShrink en ondertitels

  • Renate

    Ik heb een nieuwe pc gekocht met windows 7 64. Ik heb een dvd gebrand met DVDShrink. Maar nu is het probleem dat de ondertitels doorelkaar heen lopen. Ik krijg dus zowel de Nederlandse en de Engelse ondertitel tegelijk te zien in een schokkerig beeld. Ook loopt het beeld af en toe vast. Als ik de ondertitels uit zet dan is er niets aan de hand en speelt de film normaal af. Ik heb het al op verschillende manieren geprobeerd. Alleen Nederlandse ondertitel (ook dan staat de Engelse erdoor), de gehele film etc. Het probleem krijg ik hier alleen niet mee weg. Weet iemand hier misschien de oplossing voor dit probleem.

  • Renate

    Ik heb de proef versie van clone dvd gedownload. Film gebrand maar ook hier is het probleem met de ondertitels ernog. Het is zelfs erger geworden want mijn dvdspeler slaat hele stukken over.

  • pbotje

    hoi hoi.

    met clone dvd kan je aangeven, of gehele dvd of hoofdfilm, of wilt bewerken.

    welke vink jij aan. dat is mijn 1e vraag.

    dan gelijk opnemen en als doel branden gelijk.

    ook al geprobeert kopieren en weg zetten in een map op comp. volgens mij kan je bij bewerken namelijk bv. de engels subs ondertitels uitvinken. ook taal bv. frans weg er mee. franse subs weg ermee. je spaart er niet zo veel ruimte mee. maar je kunt dus bv geen engelse ondertitels meer bij hebben die staan er dan gewoon niet meer bij op. dus dan dubbel mee lopen is niet mogelijk meer.

    ook kun je kijken op je comp of de film lekker loopt en dan pas branden op dvd. iets meer moeite maar soms eem beter resultaat.

    dus graag hoe kopieer je en hoe brand je.

    Met groeten Pieter