Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

muziek barbie diamantkasteel

• cis

Wie kan mijn helpen aan de nerderlandse liedjes die worden gezongen in de nieuwste film van Barbie: Barbie en het diamantkasteel.

We hebben de fim, maar willen graag ook alleen de liedjes kunnen afspelen in de auto ofzo., mijn dochter zingt het nu al deels de hele dag.

Hoop dat iemand me kan helpen.

groet ciska

• Rob

Ciska ik mail je een programma dat de muziek uit een dvd haalt zodat je die op cd kan branden

Gr Rob

• Marjolein

zou ik ook zo,n programma mogen hebben, of hoe kom je daar aan?

alvast bedankt ,

weten jullie ook waar de teksten ergens te vinden zijn??

gr Marjolein

• Helene

Hier ook zo een kleine fan van 5, die de liedjes geweldig vind

dus als iremand me kan helpen aan de liedjes op cd in het nederlands..graag of evt een programma

Alvast bedankt

helene

• vergeer

De zoveelste in de rij. Ik ben ook op zoek naar muziek en teksten van barbiefilms.

wie o wie kan mij helpen?

gr. Esther.

• jessica

kunt u mij dat programma ook sturen aub, voor mijn dochterRob schreef:

>

> Ciska ik mail je een programma dat de muziek uit een dvd

> haalt zodat je die op cd kan branden

> Gr Rob

• Dietske

Zou je dat programma aub ook naar mij willen doorsturen? Ik heb zelf ook een nichtje die helemaal zot is van die muziek, en zou ze dan ook graag op cd hebben..

Zou je dat programma dan ook willen doorsturen aub?

Vriendelijke groetjes

• saskia

Hallo,

Ook mijn dochters zijn dol op de muziek, kan ik het programma ook toegestuurd krijgen?

Alvast dank!

Saskia

• charlot

Ook mijn dochter (en mezelf) zou je een groot plezier doen met dit programma… hier staat dagelijks de dvd aan enkel en alleen al om mee te zingen en dansen op de liedjes… je zou mij een heel grote dienst bewijzen…

alvast bedankt…

• marleen

Durf het bijna niet te vragen, maar doe het toch omdat mijn dochters ook de dvd op willen zetten voor de liedjes. Dus… zou ik ook zo'n programma'tje mogen??

Alvast bedankt!

Marleen