Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

DVD Shrink en Nero 8

• Jos

Hallo,

Ik heb me Nero 8 gekocht en gebruik om DVD's te copieren DVD Shrink. Nu heb ik al een paar DVD gedaan maar deze kan ik alleen op de PC afspelen. In een DVD speler krijg ik de melding “Disc Error”. Ik krijg geen foutmelding na het copieren van de DVD.

Met Nero 5 lukte dit wel.

Kan het zijn dat ik ergens een instelling verkeerd heb staan?

• jan pennings

Ik heb gelzen op de andere forums dat de software van shrink niet is aangepast aan nero 8

• the watcher

dit probleem kreeg ik met nero 7………..heb nu gewoon nero 6 weer en draait goed

• Go

Hallo Jos,

In DVD shrink de optie “burn with nero” uitzetten.

Na het branden open je dan Nero StartSmart

Ga vervolgens naar Nero Express en kies hier voor video's/films.

Dan even de bestande die met shrink zijn gemaakt toevoegen en klaar is Kees….ehhhh, Jos.

Veel succes!

• PC-Smurf

Maak eerst met DVDShrink een Iso, dan de Iso branden met nero.

• Gentlemann1961

Heel simpel, vervang Shrink door de meest recente versie van Clone DVD, ik heb hetzelfde probleem gehad

Daarmee is je probleem opgelost

Groetjes van the Gent

• andre

Ik heb mij een laptop aangeschaft waar nero 8 al op stond ,ik heb dan shrink 3.2 erop geplaats en inderdaad ik kon dvd 's niet afspelen op dvd spelers wel op pc , na lang zoeken heb ik dan de oude shrink 3.1 geplaatst en hoera alles verloopt normaal ,nadeel je kan dubbel layers niet branden met 3;1

• Hink

Ik had hetzelfde probleem met Nero 9 en DVD Shrink 3.2 op mijn laptop met windows Vista

Opgelost op de volgende manier ,ik had DVD shrink 3.2 erop geplaats en inderdaad ik kon dvd 's niet afspelen op dvd spelers wel op pc Ik heb nu DVD Shrink vervangen door versie 3.1 en hoera alles verloopt normaal ,nadeel je kan dubbel layers niet branden met 3;1

DVD Shrink versie 3.1 is wel te vinden op internet