Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wii games kopieren met NERO en Vista

• Marco

Ik heb problemen met kopieren van Wii games. Ik heb NERO 8 en Windows Vista. Zodra ik de Wii game wil inlezen, krijg ik de melding dat de data op de DVD te groot is (9,1 Gb) terwijl er toch maar echt 4,7 Gb op staat/kan. Ook kan ik de data niet lezen vanaf de PC. Hetzelfde verhaal als ik een ander kopieerprogramma gebruik (XpBurner enz.) Op m'n oude PC (Windows Xp) geen problemen. Heeft iemand hier een oplossing voor?

• zackary

logisch, je moet hem eerst bewerken en omzetten naar het RAW formaat en dergelijke.

onderstaande helpt je wel verder. succes.

http://blog.pocketgamer.nl/wiibrew/article/10

• Marco

Zackary bedankt, ik ben geholpen. Gr. Marco

• W.Oosterveld

Het gaat om Vista die doet copier werk niet om dat het de bedoeling is geweest om het copieren moelijker te maken.

• jan

marco, hoe kun jij ze wel met xp kopieren, ik probeer dit ook maar mijn pc herkent de dvd-r niet waar het wii spel op staat.

dus kan m ook niet inlezen?????

en kun je me tips geven omtrent het branden van een gedownload spel

• eric

Ik heb dus hetzelfde bij mij herkend hij ook de wii dvd niet. Weet iemand waar ik alle juiste software kan vinden om te branden en copieeren, met de juiste uitleg Ik heb nu wel de wii omgebouwd maar ja als ik niet kan copieeren heb ik nog niets. Dus mensen WIE HELPT ME

• Hans

Heb ook dit probleem.Pc kan geen wii game lezen.

• jeroen

Wie kent er behalve alcohol nog een andere programma om wii spellen te branden wie kan mij deze info toe sturen .

bijvoorbaat hartelijk dank

• d

gewoon spellen downloaden en dan het iso bestand met imgburn branden

• wendy mv Jurre en Stern en Fenna

waar kan ik spellen mee binnenhalen