Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

gebruikers ervaring lege dvd's

• Mr. Somebody

Brand nu zelf al enige jaren een gedownload dvdtje enz weg maar ik ben nu wel eens benieuwd naar andere gebruikers ervaringen zonder de commersie er achter bestel ze vaak online maar he ik hoor het liever hier dan op de site van de aanbieder

slecht commentaar kan gefilterd worden he

dus merk brander type enz

en schijfen waar heb je goede ervaringen mee en met welke niet

hier mijn persoonlijke ervaringen

heb zelf 2 branders in mijn systeem zitten een pioneer A05 dvd -r brander

en een nec 3520 +/- brander

princo 1 tot 4 speed bijna niet meer te krijgen resultaat zeer wisselend aangezien fabikant vaak wisselde dus geen aanrader

samsung pleomax -r 8x prima schijven helaas ook bijna niet meer te krijgen

en de laatste heb een partij +r binnen memorex 16x welke ik dus alleen kan branden met de nec maar tot nu toe geen een uitvaller

ben dus benieuwd naar jullie ervarigen

dvd bestanden brand ik weg met clonedvd2 http://www.elby.ch/products/clone_dvd/index.html

en imagebestanden met imgburn http://www.imgburn.com/.

voor mij persoonlijk werkt dat het best benieuwd naar jullie ervaringen

mvg Mr Somebody

• MANONNA

Op de pc brande ik met clonedvd en nero op dvds van de hema of sony.Of een merkloos spindel dvd ding.Geen probleem.

De lap slikt alleen maar sony dvds (:?) en daar zit nti dvdmaker gold op. Die kan ook shrinken,erg fijn progje. Dvdshrink niet meer nodig.:)

• marianne

Ik gebruik of arita dvd`s of professionel no logo dvd`s de ene keer + en de andere keer - .Beide zijn niet duur en werken prima.Eerst had ik een nec brander en nu een samsung.Op beide branders werken de dvd`s goed.

Zelf brand ik films altijd met nero.En image bestanden brand ik met alcohol 120%.

groetjes marianne