Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Problemen met kopieeren van DVD

• the Gentlemann1961

Een vriend van mij heeft problemen met het kopieeren van dvd's.

Hij werkt met Clone DVD in combinatie met Any DVD welke beiden goed werken.

Hij leest de DVD uitstekend in maar hij verdomd om de kopie te branden met Clone DVD.

Ook met Shrink heeft hij hetzelfde probleem, inlezen gaat goed, maar branden ho maar.

Weet een van jullie misschien wat het zou kunnen zijn, zou het misschien met de firmware versie te maken kunnen hebben???

Ik heb geen enkel idee in ieder geval.

De brander is gloedjenieuw en betreft een Optiarc AD-7173A

Ik wacht jullie reacties af, hoop dat jullie hem van dit probleem kunnen verlossen

mvg the Gent

• Hans B

Hoi the Gentlemann1961

Dus je hebt het met optie 2 van CloneDVD gedaan en hij schrijft hem wel naar de HD. Daarna wil hij gaan schrijven en dat lukt niet, wat geeft hij voor foutmelding dan aan. Heb je ook al eens geprobeerd een image te maken met Alcohol120 en die dan wegbranden.

Gr Hans

• Gentlemann1961

Doet tie ook niet, heb al bij de instellingen gekeken en die ook met mijn eigen systeem vergeleken, want bij mijzelf werkt het perfect, maar ik heb geen verschillen kunnen opmerken.

Want waarom leest hij wel in maar weigerd hij subiet te branden

mvg the Gent

• Hans B

Dan zou je haast denken dat het aan de DVD`s ligt waar hij op moet schrijven. Probeer eens een ander merk zoals Philips of Arita`s