Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Lenco MCD-9414 kwaliteit??

• leon Stolk

Vorige week vond ik in een shop in de buurt Lenco MCD09414,2 700 Mb CDR's in dubbel Jewel Cases. Dat leek me wel makkelijk dus aangeschaft die zooi..

Na 5 verziekte CD's is het mij nog niet gelukt een CD te branden die ook volledig leesbaar is.

Het branden lijkt prima te gaan (Nero 5044 op mijn HP8100 geeft geen foutmeldingen , maar lezen op de achterste helft van de CD ho maar…

Heeft hier nog iemand ervaring mee??

• Thijs

probeer eens een andere computer met brander, of die daar ook raar doet

• leon Stolk

Ik wilde het eerst zeker weten dat het niet aan mijn PC ligt, dus vandaag maar ff een doos MMORE CD-R80 EC gekocht, daarop de zelfde directory gekopieerd als die ik eerst op de lenco's wilde zetten….perfect!!!

• Thijs

terug met die lenco zooi dan, of ‘donneer’ ze aan familie

• leon Stolk

Je zal klant zijn van Kinorama… die weigeren inferieure CDR's terug te nemen omdat ze aangebroken zijn en omdat het software is….

Hoezo software??? en Ja natuurlijk zijn ze aangebroken, hoe wil je er anders achterkomen dat het teringzooi is…..Stelletje Prutsers