Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hij doet ut opeens nie meer ?!

• Egyptian

mijn brander (HP cd-rewriter plus, 8100 series) doet 't opeens niet meer.

heb nooit problemen gehad en wou gewoon ff een muziek cd'tje branduh, van mp3's naar cd (met mp3 cdmaker 1.40) cd wordt gemaakt, alleen bij 't sluiten hangt ie vast. is nu al 3x misgegaan.

en ook met easy cd creator 4.nogiets ,hij maakt de cd, zegt dan CD succesvol gemaakt en spuwt 'm uit. maar de helft van de gegevens stond er niet op.

heb toen wat mp3's en mp3cdmaker naar andere pc met ook brander in m'n netwerk gestuurd, maar deed ie ‘t ook niet. andere brander, ander merk cd’s.

wie o wie weet wat'k moet doen ??

'k hoorde laatst in de trein iemand iets zegguh over, dat ie windows media player 7 niet had geinstalleerd want dan kreeg ie problemen met z'n brander.

wie weet hier iets meer over ?

alvast hartelijk bedankt.

(ben overigens geen leek op computer gebied, studeer hogere informatica, dus met moeilijke termen gooien is geen probleem)

• Joep

Probeer je lens is schoon te maken ,dat was bij mij ook het probleem

maar bij mij kwam het probleem steeds terug na 15 a 20 cd's branden dus toen heb ik een andere gekocht

suc6 joep

• .

.

• Rob

Met een hp 8100i kan je niet verder branden als 78:16 dat komt door een fout in de firmware.

• zorba