Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Afspelen gebrande audio CD ?

• Martin

Ik heb me pas op het pad van het branden begeven. Blijkt dat mijn installatie een gebrande audio CD niet afspeelt. Op andere installatie en in de auto werkt het wel. Hoe kan dat ?

Brander HP8100Plus, software WinOnCD, installatie JVC-MXJ100.

Wie legt mij dit uit en kan mijn probleem oplossen ?

• Joep

Probeer een ander merk CD,s

• Spike

diverse lasers van audio apparatuur zijn te licht om duidelijk reflexie terug te krijgen.toch ligt dat niet aan de prijs van de apparatuur want ik weet uit ervaring dat de goedkoopste portable het gewoon kan afspelen.de oplossing kan dan inderdaad in het verschil van recordeble's zitten waardoor de reflexie soms beter is

zo heb je layers van zilver, blauw, en groen.

Martin schreef:

>

> Ik heb me pas op het pad van het branden begeven. Blijkt dat

> mijn installatie een gebrande audio CD niet afspeelt. Op

> andere installatie en in de auto werkt het wel. Hoe kan dat ?

> Brander HP8100Plus, software WinOnCD, installatie JVC-MXJ100.

> Wie legt mij dit uit en kan mijn probleem oplossen ?

• Tequila Sunrise

Gebruik merken als Philips, Sony, e.d. (In de laatste consumentengids staat hier een artikel over).

Vermijd nonames en bijvoorbeeld MMore, die doen het bij mij ook voor geen meter.

Greetz, TS

• J.Boonman

Op mijn Sony -stereoset "pakken' m'n gebrande cd's niet meer.

Een enkele keer nog wel maar de stereo geeft aan dat er geen cd inzit.Ook enkele eerdere gebrande cd's doen het niet meer.Dit kan toch niet aan het merk liggen?Zowel Basf als TDK

doen het opeens niet.De manier van branden is het zelfde gebleven.Ligt dit aan de laser van de stereo?

Wie weet antwoord?