Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kopieren van playstationspellen

• simone

ja ik weet het.ik ben blond en een vrouw.dus jullie zullen nu wel zeggen blijf van die pc af hihihi.

maar ik wil het toch proberen.

wie van jullie zou zo lief willen zijn om mij te proberen uit te leggen hoe ik stap voor stap een playstation spelletje voor mijn zoontje kan kopieren.

ik ben geen held wat betreft een pc.maar ik heb wel een cd kopieer programma nl nero.heb ik daar iets aan?

wie o wie wilt me helpen.liefs van Simone

• Thijs

wat een smeekgebed: nou hier komt ie dan:

start nero, kies cd copy, ga naar copy option tabblad en schakel ‘onthefly’ uit (rechtstreeks in nl), naar read options:

aanzetten:

-read media catalog…..

-unreadblede data: continue

-datamode 1 - force raw reading write uncorrected

-datamode 2 - force raw reading write uncorrected

-read audio with subchannel

-ingonore read errors

-jitter correction

branden

,

je zoontje moet de playstation wel omgebouwd hebben, anders leest ie geen backups (lees gebrande) cd's.

dus als je het niet weet, gewoon proberen en uitvinden

Thijs - thijswitte@hotmail.com

• simone

bedankt voor je reactie,maar hoe moet het dan met een zgn code eruithalen.????

• serial killah

als je met een code eruithalen bedoelt hoe je een beveiligd spel moet kopieren zijn hier twee oplossingen voor.

1. het het programma CDRWIN een image maken van je spel.

Dit doe je door in het programma extract/disk/tracks/sectors te kiezen en van daaruit kun je het spel ergens op je harde schijf kopieren. Als het goed is zet CDRWIN een *.bin en een *.cue bestand op de schijf. Het *.bin bestand is het grote bestand, want daar staat het spel in. Het *.cue bestand is een noodzakelijk bestandje om later dit spel weer te branden.

Dan moet je met het programma ppf-o-matic een patch (een crack) op het *.bin gestand toepassen. Dit is relatief eenvoudig, als je in het programma ppf-o-matic zit wijst zich dat allenmaal eenvoudig uit. ppf-o-matic en verschillende patches zijn te vinden op ww.copyworld.com.

Zoals je ziet is dit een nogal lastige methode, maar er is gelukkig een makkelijker methode:

2. zorg dat je het programma clone cd krijgt. Met clone cd kun je cd's perfect kopieren en dit betekent dus ook dat de beveiliging automatisch wordt meegekopieerd en daarom hoef je dus verder nix aparts te doen om zo'n spel te kunnen spelen behalve dan dat de playstation omgoebouwd moet zijn.

grz serial killah