Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Easy CD-Creator 4.02

• Paul

Mijn CD is Samsung SC-140B en HP-CDRW 9200 (SCSI) worden zonder moeite door het systeem NT4-SP5 herkend. Kopieeren van harddisk is geen problem, maar kopieeren van CD naar CD werkt niet. Melding “Drive x: Cannot read data” als je dan OK drukt dan later weer een melding van “An error occure while reading from CD-ROM drive. Ensure the driver is properly connected and the correct CD is installed in the drive”

Met Easy CD-Creator 3.5a is het veel erger, beiden CD's zijn door het software niet herkend.

Overigens mijn PC is niet minderwaarding, een DELL optiplex met Pentium 500, wie kan mij een tip geven? Is WinOnCD misschien beter? Bedankt.

• joep

Ja winoncd is beter

Maar je zo ook nero 5.0 kunnen gebruiken want die gebruik ik nu zelf en daar heb ik helemaal geen problemen mee

hiervoor gebruikte ik ook adaptec easy cd … en het was niks anders als ellende

Suc6 Joep

• Michel

Porbeer anders EASY CD CREATOR 3.5VC die werkt (bijna) op alle branders tot en met 8 speed dit heb ik getest.

WINONCD 6.0 / 7.0 zijn beter of NERO is ook goed.

zelf brand ik alles maar dan ook alles van muziek/psx/pc/ met winoncd 6.0

• Paul

Sukses, het problem is opgelost. Het is waarscheinlijk dat de DMA van de CD-R is niet correct.

Dowload and installeer DELL patches voor Adapted Easy CD-Creator 4.02-D1 voor NT4/SP3-SP6

Patches kan de-download worden van:

http://support.dell.com/us/en/filelib/download/index.asp?fileid=R20710#systems

Het problem was:

Mijn CD is Samsung SC-140B en HP-CDRW 9200 (SCSI) worden zonder moeite door het systeem NT4-SP5 herkend. Kopieeren van harddisk is geen problem, maar kopieeren van CD naar CD werkt niet. Melding “Drive x: Cannot read data” als je dan OK drukt dan later weer een melding van “An error occure while reading from CD-ROM drive. Ensure the driver is properly connected and the correct CD is installed in the drive”

Met Easy CD-Creator 3.5a is het veel erger, beiden CD's zijn door het software niet herkend.