hallo
hoe moet ik een crack code verwerken in een playstaionspel
wie kan me daar uitleg overgeven
ik gebruik nero 5.0
alvast bedankt jaap
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHier de uitleg om het met cdrwin te doen
Je moet het spel naar de hardeschijf schrijven het hele spel.
start cdrwin op en dan van links tellend het derde blokje die moet je hebben.
daar staat boven Extract Disc/Tracks/sectors.
stop het spel in je cdrom als je een brander hebt kun je kiezen uit de brander en de cdrom kies waar je het spel in hebt gedaan.
ook met de brander kun je het spel naar de harde schijf schrijven.
Dan zie je staan IMAGE FILNAME geef het spel een naam (meestal naam van het spel) en zet hem in een goede herkenbare directory. hier een voorbeeld C:\PSX Spellen op harde schijf\mission impossible <– dit zie je dan staan.
Dan druk je op START dan schrijft de brander het spel naar de harde schijf.
als die klaar is ga je het spel patchen met de PPF-O-MATIC (ik hoop dat je weet hoe dat moet) je zoekt dan Het BIN file op.
het PPF file is de crack. dan patch je het spel als dat ik gelukt.
Ga je naar het eerste blokje van cdrwin van links geteld. en dan doe je load CUESHEET die staat in de zelfde directory waar het spel in staat. je ziet dan als het goed is mission impossible.cue <— EN DAN KLIK JE DAT AAN EN VERSCHIJNT DE TIJD HOELANG HET DUURT. EN DAN KUN JE BRANDEN. DAN MOET HET GOED ZIJN EN MOET HET SPEL DOEN.
SUCCESS -=MICHEL=-
michel
bedankt voor je uitleg
over het patchen ik heb een crack gedownload
dat is de ppf
de bin file is de file waar ik mijn spel heb opgeslagen
en wat dan moet ik dan gewoon terug gaan naar cdr win voor de rest klopte alles
alvast bedanktjaap schreef:
>
> hallo
>
> hoe moet ik een crack code verwerken in een playstaionspel
>
>
> wie kan me daar uitleg overgeven
>
> ik gebruik nero 5.0
>
> alvast bedankt jaap
Ga je naar het eerste blokje van cdrwin van links geteld. en dan doe je load CUESHEET die staat in de zelfde directory waar het spel in staat en de bin file. je ziet dan als het goed is mission impossible.cue <— EN DAN KLIK JE DAT AAN EN VERSCHIJNT DE TIJD HOELANG HET DUURT. EN DAN KUN JE BRANDEN. DAN MOET HET GOED ZIJN EN MOET HET SPEL DOEN.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?