Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

gebruik plextor 8/4/32

• jan

wij hebben een plextor 8/4/32 aangeschaft en geinstalleerd. Maar nu willen wij graag kopien maken, maar de gebruiksaanwijzing geeft alleen aan hoe het apparaat in de computer moet; voor het overige moet je het kennelijk zelf uitzoeken. Wij komen daar niet uit. Kortom wie weet hoe je moet branden met deze plextor.

• Robbert

Heb je ook de bijgeleverde software geinstalleerd?. Zo ja, start dan WinOnCD op en kies bv voor CD Digital Audio (voor het maken van een audio CD).

Klik op het icoontje van de “Assistant” en die helpt je dan verder. De Help functie is uitgebreider en kan je ook verder helpen.

• jan

Robbert,

Dank voor je reactie. De software hebben we geinstalleerd, maar we gaan je tip gelijk uitproberen.

Jan

• jan

Robbert,

Helaas staat jouw advies niet op de WinOnCD3.7 Cd digitale audio en assistant is niet te vinden

jan

• Robbert

Jan,

Vreemd want ik gebruik zelf ook WinOnCD 3.7. Als ik deze opstart kom ik een een klein scherm waar “New Project” boven staat. Hier staan verschillende tabs (Favorites, Data, Audio, Copy, Video, Other). Je kiest dan Audio waarna je op

CD Digital Audio klikt. Dan OK en je komt in het hoofdscherm. Daar kan je dan de Assistant en de Help functie benaderen. Het zou bij jouw toch ook moeten werken.

Succes.

Robbert

• jan

Robbert,

Ook dit advies heb ik opgevolgd, maar ik krijg alleen een aantal icoontjes, verder niets.

• Robbert

Jan,

Dan is er volgens mij nog maar een oplossing en dat is de software opnieuw installeren.

• jan

Robbert,

Ik heb het gevonden. Morgen ga ik vrolijk veder. Bedankt tot zover.Jan