Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Easy CD creator

  • Jan-Hein

    Ik heb versie 4 van easy cd-creator geïnstalleerd. Hiervoor had ik versie 3 (of 2. nog wat) en daar had ik ongeveer 200 hoesjes mee gemaakt. Nu kan ik die niet meer openen met easy cd creator 4. Heeft iemang hier een oplossing voor, of een ander brandprogramma, waarmee ik mijn oude hoesjes weer akn openen.

  • MANIAC

    VERSIE 4.0 IS ECHT BAGGER .

    NEEM GEWOON EASY CD CREATOR 3.5VC

    DIE IS TOT EN MET 8 SPEED BRANDERS EN WERKT GEWOON PERFECT.

    EN VOOR HOESJES DOWNLOAD COVERPRO

  • Joep

    voor hoesjes maken installeer cover pro werkt 10 keer beter en sneller en je kan er alles mee openen

  • joep

    als je even terug mailt dan kan ik coverpr wel even mailen naar je is ongeveer 1.5 mb groot

  • Paul

    Mijn CD-R Samsung SC-140B en HP-CDRW 9200 (SCSI) is herkend door het systeem NT4-SP5. Kopieeren van harddisk is geen problem, maar kopieeren van CD-kopieen werkt niet. Melding “Drive x: Cannot read data” later weer een melding van “An error occure while reading from CD-ROM drive. Ensure the driver is properly connected and the correct CD is installed in the drive”

    Met Easy CD-Creator 3.5a is het veel erger, beiden CD's is door het software niet herkend.

    Overigens mijn PC is niet minderwaarding, een DELL optiplex met Pentium 500, wie kan mij een tip geven? Is WinOnCD misschien beter? Bedankt.