Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

winamp media files

  • Ben

    m'n mp3 bestanden heb ik met winamp omgezet in winamp media files, kunnen deze straks als ik ze heb weggebrand door iedere cd-speler worden ingelezen of moet ik er toch wav-files van maken en hoe doe ik dat?

  • ali bombali

    Als je wil weten hoe je wav files van maakt dat doe je zo

    eerst ga je naar Winamp en zet je al je liedjes die je in wav files wil veranderen in je lijstje

    dan druk je op “ctrl”+“p” dan zie je staan “Nullsoft Wave out plugin” dat is blauw

    dubbelklik op die daaronder staat dus “nullsoft disk writer plug in” dan zie je een lijstje met mappen staan selecteer een map waarin je de wav files in wil hebben

    als je dat gedaan hebt speel je op je Winamp lijstje van nummer 1 t/m jouw aantal nummers dan zijn al jouw files wavfiles en je hebt ze natuurlijk ook nog op mp3 staan

    LETOP!!!!! : Hij gaat gelijk na het laatse nummer waar die dan wav files van heeft gemaakt dan moet je em snel afsluiten( Winamp dus)maar mestal ben iets telaat en dan is het eerste nummer vervangen door hetzelfde liedje alleen dat is 60 kb ofzo dus check alle nummers dat ze zo'n 30 á 40MB zijn en al ontdek je een nummer wat maar 60 kb is ofzo Moet je winamp weer opstarten en alle nummers verwijderenen dat ene nummer wat dus 60 kb is moet je opnemen in je lijst dan nog een nummer wat je niet op je cd wil hebben dan speel je weer het nummer af en dan heb je het nummer wat je niet wilde ook in die map staan als wav die kan je verwijderen dan heb je je map vol met wav bestanden die kan je dan op een cd branden

    LETOP als je klaar ben met het maken van wav files start dan winamp weer op en druk op ctrl+p en zet “nullsoft disk writer plug in” op “Nullsoft Wave out plugin”

    één keer klikken A.U.B want anders worden alle mp3's die je download wav-files

    de mzzl mark

    en als je het niet snapt mail me dan

    cartman@kabelfoon.nl

  • Henry

    Hoi,

    Het verhaal van mijn voorganger klopt als een bus. Winamp is goed, maar wil je snel de zaak op CD-R zetten om af te spelen in een CD-speler, dan kun je ook gebruik maken van het progamma WinonCD3.6 of 3.7 (eventueel poweredition).

    Geef aan dat je een audio cd wilt maken, sleep je MP3-bestanden in het venster waar ze naaar toe moeten geef commando burn. WinonCD zal tijdens branden de MP3 naar wav omzetten.

    Bij vragen mailen met onderstaand adres.

    Succes!