Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

gedownloade film op DVD zetten

  • Astrid

    Wie o wie kan mij helpen..

    Ik heb nog maar sinds kort ADSL en kan dus nu ook films downloaden. Ik heb dat gedaan maar ik weet niet hoe ik die nu op een DVD moet branden. Ik heb het wel geprobeerd via Nero, maar als ik dan de DVD in de DVD speler stop leest hij hem niet. Ik kan de DVD wel op mijn pc afspelen.

    Kan iemand mij uitleggen wat de eenvoudigste manier is om een gedownloade film op een DVD te branden??

  • fish-eye

    Over wat voor film heb je het????

    Voor alle duidelijkheid; welke is de extensie.

    Ik vermoed dat het een .avi is. Je DVD-stand-alone kan dus zoals de meeste apparaten geen .avi afspelen en daarom doet hij het niet. Ov erigens zijn er wel DVD-stand-alone apparaten die dat wel kunnen. Deze zijn dan geschikt voor DivX.

    Je pc kan wel .avi bestanden lezen en daarom doet deze het daar wel………….

    In dit geval zil je dus de .avi file moeten converteren naar een DVD-formaat.

    Hoe? Lees hier;

    http://www.divxstart.com/?show=tutorials&id=123

  • Faty

    hallo,

    ten eerste, als je je film hebt gedownload, dan moet je hem eerst naar dvd omzetten via VSO divxtodvd, dat moet je downloaden (vind je op internet).

    dan pas kan je hem branden via nero op dvd.

    Als je het via VSO divxtodvd hebt gedaan, dan zul je zien dat je in je map meerdere mapjes hebt en dat moet je helemaal selecteren en zo naar video_ts omzetten en dan branden.

    begrijp je?

  • Sjeel

    He Faty….

    Vraagje: Zou je mij makkelijk uit kunnen en willen leggen hoe jij gedownloade films op dvd brand???

    Heb net divxtodvd gedownload……. hoe nu verder??

    Wil je me alsjeblieft helpen??

    Liefs, Sjeel.

  • fish-eye

    op deze site staat alles heel erg duidelijk uitgelegd. Vanaf het omzetten van het avi-bestand (divx) naar de DVD-bestanden en ook het branden van de DVD-bestanden op een rommetje;

    http://www.extradvd.nl/html/divx2dvd.htm

    Zelfs de (meeste) benodigde software kun je er downloaden.

    Zoo moet het toch wel lukken dacht ik zo………….

    suc6.

  • leo

    Ik kan de DVD wel op mijn pc afspelen maar niet op mijn video .het zit in een geele map. kan het zijn dat het een avi is